“بچه ها تکه ای از بهشت روی زمین را برای ما می آورند.” – رولاند لئونهارت. بچه دار شدن و تشکیل خانواده یکی از زیباترین تجربیات دنیاست. این زمانی است که والدین در مورد کودک خود رویاپردازی می کنند، برای کودک برنامه ریزی می کنند و لیستی از خرید تهیه می کنند تا همه چیزهای لازم را برای راحت کردن او در این دنیا تهیه کنند. اگر به دنبال لباس مناسب برای کودک خود، در مکان مناسبی هستید. در این مقاله نکات مفیدی را که در هنگام خرید لباس کودک باید در نظر داشته باشید را به اشتراک می گذاریم.

به دنبال لباس شیک و راحت برای کوچولوهای خود هستید؟ به جز تودوک نگاه نکنید! مجموعه لباس‌های بچه‌گانه ما هم با مد و هم کارکرد طراحی شده است، بنابراین بچه‌های شما می‌توانند در تمام طول روز عالی به نظر برسند و احساس راحتی کنند. از تاپ های مد روز گرفته تا کتانی های دنج، ما همه چیزهایی را داریم که برای اینکه بچه هایتان به بهترین شکل ظاهر شوند، نیاز دارید. پس چرا صبر کنیم؟ اکنون خرید کنید و با تودوک سبک و راحتی را به فرزندان خود هدیه دهید!

اگر پدر و مادر هستید، بهترین چیز در لیست اولویت شما خرید لباس کودک است. این یک زمان هیجان انگیز در زندگی شما است. شما در بازار پرسه می زنید در حالی که به دنبال لباس های مناسب برای کوچولوی خود هستید. شما به هر قطعه نگاه می کنید و تعجب می کنید که کوچولوی شما چقدر در آن جذاب به نظر می رسد. اما با گزینه‌های بسیار، پیدا کردن راحت‌ترین و آسان‌ترین لباس‌های کودک می‌تواند دلهره‌آور و ترسناک باشد.

خرید لباس کودک
خرید لباس ست بچه گانه برای خرید لباس کودک مناسب همه فصول کلیک کنید

چگونه بهترین لباس نوزاد را برای نوزادان تازه متولد شده انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه خرید لباس کودک خود را شروع کنید، به نکات ما برای یک تجربه خرید مفید نگاه کنید. کارکرد را بر مد ترجیح دهید. ما می دانیم که شما چقدر دوست دارید که کودک خود را با لباس های زیبا نشان دهید، اما اگر راحت نباشد لباس پوشیدن او فایده ای ندارد. در تودوک، لباس های شایان ستایشی را خواهید یافت که شیک هستند و سهولت استفاده را برای والدین فراهم می کنند.

نوآوری و جنس پارچه های ما برای کودکان کوچک مناسب است. می‌توانید آن‌ها را در زمستان زیر لایه‌های گرم یا تابستان‌ها به صورت تک استفاده کنید. طراحی بدون دکمه و زیپ به راحتی پوشیده می شود و نهایت راحتی و استایل را فراهم می کند. شما می توانید رومپرهای مختلفی را پیدا کنید و با توجه به انتخاب خود بهترین ها را انتخاب کنید.

پارچه طبیعی را انتخاب کنید

کودکان نسبت به بزرگسالان به مواد مضر حساس تر هستند. پوست آنها بیشتر مستعد آلرژی هایی است که حتی توسط کوچکترین مواد سمی ایجاد می شود. انتخاب پارچه طبیعی برای لباس های کودک ضروری است زیرا آنها گزینه ای مطمئن هستند. در تودوک تمام الیاف پارچه های ما از بهترین پارچه ها با الیاف طبیعی

 چندین پارچه در لباس نوزادی برای نوزادان مناسب است که عبارتند از:

  • پنبه طبیعی
  • پنبه آلی
  • موسلین
  • بامبو

همه این پارچه ها ضد حساسیت هستند و برای پوست حساس کودک شما مناسب هستند.

لباس مناسب آب و هوا

لباس نوزاد برای نوزاد باید همیشه مناسب آب و هوا باشد. ما می دانیم که به نظر اساسی می رسد، اما والدین معمولاً بافت و پارچه لباس را نادیده می گیرند فقط به این دلیل که آنها شایان ستایش هستند. نوزادان بیشتر از بزرگسالان احساس سرما می کنند زیرا ایمنی ضعیف تری دارند.

به طور مشابه، لباس های سبک و نازک در تابستان برای جلوگیری از گرمازدگی کودک شما ضروری است. اگر دوست ندارید همیشه دستکش و جوراب جداگانه با خود داشته باشید، دستکش‌هایی با دستکش و جوراب داخلی برای شما مناسب است. می توانید برای چاپ و الگوهای بیشتر در اینجا پیمایش کنید تا زیباترین ها را برای کودک خود دریافت کنید.

انتخاب لباس کودک را ساده نگه دارید

لباس های فانتزی با تزیینات نقطه ضعف پدر و مادر هر دختری است، اما شما باید آن را ساده نگه دارید. نوزادان پوست حساسی دارند و تزیینات سنگین می تواند باعث خارش و سوزش شود. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان لباس‌های ساده و راحت را پیدا کرد که برای پوشیدن هم زیبا و شیک باشند.

ما در تودوک می دانیم که والدین چه فکر می کنند و دائماً در ارائه راه حل هایی برای نگرانی های شما ارائه میدهیم و حواسمان به فرزندان شما هست. مجموعه گسترده لباس ها و ست های تابستانی ما بهترین راه برای رفتن است. از پیدا کردن لباس های مد روز نوزاد برای نوزادان با راحتی و سهولت استفاده شگفت زده خواهید شد. لباس های خوش ساخت ما برای هر مناسبتی مناسب هستند.

اندازه لباس ها را یادداشت کنید

یکی از اشتباهات رایجی که والدین تازه متولد شده مرتکب می شوند این است که سایز نامناسب لباس نوزاد برای نوزاد خود را انتخاب می کنند. نگاه کردن به برچسب‌های اندازه و به دست آوردن یک تگ عالی می‌تواند گاهی اوقات ترسناک باشد.

تودوک یک راهنمای اندازه دقیق برای قد و وزن کودک شما ارائه می دهد تا به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کند. اکنون دیگر نیازی به دنبال کردن برچسب های اندازه نیست. می توانید به نمودار ما مراجعه کنید و راحت تر درباره سایز کودک خود ایده بگیرید. در اینجا پیوند راهنمای اندازه ما برای کمک شما وجود دارد.

خرید لباس کودک
خرید لباس کودک

به دنبال راهی برای ساده کردن کمد لباس کودکان خود در عین شیک نگه داشتن آنها هستید؟ یک کمد لباس کپسولی برای کوچولوهای خود بسازید! با انتخاب چند قطعه باکیفیت و همه کاره که می توانند با هم ترکیب شوند، می توانید در هزینه صرفه جویی کنید و از شلوغی خانه خود بکاهید. به علاوه، این یک راه عالی برای آموزش ارزش مد آهسته و انتخاب های متفکرانه در مورد لباس است. خوب چرا امتحانش نکنیم؟ این منابع را برای نکاتی در مورد ایجاد کمد لباس کپسولی برای کودکان بررسی کنید و همین امروز شروع کنید!

بر اساس سلیقه و وضعیت کودک خود لباس مناسب انتخاب کنید

در کنار تهیه لباس نوزاد برای نوزادان، تهیه وسایل اولیه نیز ضروری است. شما نمی توانید تعداد پارچه های آروغ، حوله های صورت، قنداق و پیشبندهایی که در یک روز نیاز دارید را تصور کنید. به دنبال پارچه پنبه ای خالص و جاذب باشید تا اطمینان حاصل کنید که کودک شما همیشه راحت است.

والدین باید به خاطر داشته باشند که نوزادان تازه متولد شده آنها به لباس های راحت و نرم نیاز دارند. پوشیدن لباس های فانتزی نه تنها برای کودک بلکه برای شما نیز استرس ایجاد می کند. همیشه راحتی را بر سبک ترجیح دهید و به دنبال پارچه طبیعی خالص باشید. برای کودکان دو تا چهار سال هم پیشنهاد میشود لباس هایی انتخاب کنید که در کنار طراحی جذاب راحتی را در استفاده را برای کودکان شما به ارمغان بیاورد. امیدواریم نکات ما برای شما مفید باشد تا خرید خود را بسیار مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *